fredag 6 mars 2009

Vi kommer inte bli erbjudna några andra visningar förrän de här lägenheterna är utdelade heller. Jag önskar att de andra kunde snabba på med sitt ja/nej-tackande så att jag får besked. Jag vill ha en sekretär sedan, när det blir dags att flytta oavsett vartåt jag ska flytta. Jag ska ha en fin liten sekretär med datorskärmen på även om Love säger att det är helt fel sätt att sitta ur ergonomisk synpunkt. Vad är ergonomi för mig liksom, nada. Min stora fina skärm som är det enda jag tycker är snyggt med med min dator hade varit jättebra ovanpå en sekretär. När jag sa att jag kunde lyfta ner skärmen varje gång jag skulle använda den om det skulle göra Love gladare (uuuuh, jobbigt) sa han att det inte skulle göra något bättre för då skulle jag istället sitta för nära skärmen och det var inte heller bra. Ibland är det bra att Love är så väl medveten om verkligheten och alla dess brister men andra gånger hade det nästan varit lika roligt om hans verklighet också var suddig och rundad i hörnen. Ergonomi liksom. Vafan. Var ska jag då ha datorn? Jag VÄGRAR ha ett sånt där fult skrivbord i lackad furu från ikea som har en sån där ful skiva i svart plast som man ska sätta på skrivborden av någon anledning. Inte för att Love heller vill ha ett sådant men det verkar bara vara såna man kan köpa.

Just ja, plugg.

Inga kommentarer: