onsdag 4 mars 2009

Nytt heroesavsnitt och ny serie, miniserie men ändå. Love har sett den och tycker den är ok så jag ska också tittatitta. Jag längtar tills true blood och dexter sätter igång igen, känns helt sjukt att vara utan serie liksom. Måste hitta något nytt. Försökte med house men det var lite för likadant varenda avsnitt för att jag skulle känna mig manad att sätta i disc 2 av säsong 1. Lite som CSI, det funkade som tidsfördriv framför tvn men palla kolla en hel säsong på raken. Jag är sååå nyfiken nu när Rita och Dexter gift sig och jag undrar vad de kommer ha för huvudfall den här säsongen. I true blood vill jag se mer av Bill och Sookie och jag hoppas att det inte flippar ut för mycket åt alla möjliga håll men det kommer det antagligen göra. Älskar introt till true blood. Blir sugen på serien direkt.



Sen har jag fortfarande inte kollat klart på den sista deadwoodsäsongen, måste nog se om hela tredje nu för det var så länge sedan jag såg den. Och carnevale har jag bara precis börjat på. Gud vad jag ska kolla på serier efter tentan på måndag! Just nu kollar jag bara på gilmore girls för att jag kan serien utantill och inte behöver titta för att veta vad som händer. Jag måste ha ett visst oväsen i bakgrunden för att kunna plugga och då funkar det. Skit samma. Har ändrat pluggteknik igen för att jag inte har en aning om hur jag ska kunna lära mig grejerna i boken men jag är inte mer motiverad för det.

1 kommentar:

Anonym sa...

och sen har vi ju en 7 år gammal överenskommelse om att kolla på hela riget-serien. Den står kvar tycker jag. Vill faktiskt se den på riktigt. Kanske inte samma charm längre men ändå.

Och vad dumt kommentarssystem du har här btw.