fredag 4 februari 2011

Precis som jag någonstans anade så hade de ingen aning om vad jag pratade på studievägledningscentrum. Jag får se om jag kan lyckas ta mig in till Lund någon dag och prata då i stället. Problemet där är att jag måste prata med två olika studievägledare och på arkeologen har jag ingen aning om öppettiderna. Tänk om alla hemsidor bara kunde ha all information som man sökte, då hade man sluppit springa omkring och leta efter folk. Eller så hade jag ju kunnat skaffa ett ordentligt telefonabonnemang så att jag inte behövde åka överallt för att kunna prata med folk.

När jag inte kunde få hjälp så gick jag till öppna hjärtat och köpte tre böcker och en glaskruka. Det tycker jag att jag var värd. Nu har jag feber. Sååånt e livet. Hade gjort en lång lista med saker jag skulle göra idag men nu ligger jag i sängen i stället.

Inga kommentarer: