söndag 6 februari 2011

Har haft huvudvärk hela dagen så jag antar att jag fortfarande är lite sjuk men det får vara. Har sjukt mycket att stå i den här veckan så det är bara att bita ihop.
Imorgon måste jag optimera mix till primers och fundera på hur man bygger ett library inför sekvenseringen. Jag har aldrig gjort något sådant och har väldigt svårt att läsa mig till hur man gör så jag ska kolla efter lite artiklar i morgon innan lunch.

Jag fyller snart år. Det är lite sjukt ändå. Jag har definitivt mindre åldersnoja nu än jag hade när jag fyllde 20 men det är ändå ganska stort. Jag tänkte först ha fest eftersom jag aldrig haft det och börjar komma upp i åren men sedan fick jag ångest över det och nu tror jag bara att jag ska ha kalas. Jag har en fest en annan gång i stället. Har man det när man fyller 25 blir det för mycket förväntningar. Det måste vara roligt och folk måste komma och folk känner att de måste köpa presenter och allt blir stelt och jag får panik och börjar må dåligt och då blir det tråkigt. Bättre då med fest på slumpat datum. Det hade varit skoj att bjuda typ 40 pers och se hur många som får plats. Rädd för grannarna under bara. Det verkar som att regeln är att de får ha fest och ingen annan. Eller ja, de får leva och göra ljud men ingen annan. Drömmer ofta om att de flyttar ut...

Vill lägga upp bilder på mina nya böcker men ska nog låta bli. Får väl starta ännu en blogg om mina böcker. Det hade varit skoj. Där hade jag kunnat lägga upp bilder på omslag och små historier om varför jag gillar boken. Ofta är det små saker som att det är en fin bild på sida 132 eller att omslaget är snyggt.

Inga kommentarer: