söndag 13 februari 2011

Det var så länge sedan jag gjorde MBTI-testet att jag bestämde mig för att göra det igen. Jag har nästan alltid fått INFJ förutom några gånger då jag blivit INTJ och den här gången blev jag INFJ. Jag var helt säker på att jag skulle få något annat den här gången av någon anledning.
I:78 N:50 F:12 J:33.
F är svagast och jag antar att det är därför den ibland går över till T. Jag är stabilt introvert.

Har snubblat över flera artiklar de senaste dagarna om hur introverta missgynnas på arbetsmarknaden och all annan marknad eftersom extroverta utgör normen men ja. Jag bryr mig inte. Jag jobbar gärna i bakgrunden och låter andra synas. Det ger mig mer tid att göra vad jag ska och jag slipper må dåligt av att jag kanske sagt något konstigt.
Den här artikeln är visst klassisk: Caring for your introvert.

Jag trodde att våren var på väg men fick fel. Tar alltså på mig dubbla tröjor under jackan ännu en gång. Idag tar jag nog med mig datorn till skolan och börjar skriva på mitt arbete medan jag väntar på PCR-resultat. Jag hoppashoppashoppas att dagens försök ger bättre resultat.

Inga kommentarer: