onsdag 2 februari 2011

Lite bilder

Jag var på stadsmissionen igår efter skolan. Jag hittade en vit kruka som jag tänkte skulle vara fin med lite lökar i. Sedan var jag på netto och hittade blandade lökblommor för 19 kronor styck. Perfekt.

Så här såg det ut i morse när jag gick hemifrån. När jag kom hem såg det ut så här:


När jag var klar i skolan idag så var jag ute och gick lite i Köpenhamn. Det har dykt upp en massa små loppis och antikaffärer på Nörrebro så de har jag undersökt. Hittade lite blandat:

En fin ram (som har glas men det var så skitigt så jag ville inte fota det innan jag rengjort det), en hattnål och en liten hällpip.


En bok om gamla deckarförfattare, mordgåtor och mord.


En toalett till ett dockskåp som jag ska ha som toalettskylt eftersom väldigt många tror att dörren till trappen är toaletten och tvärtom.


Fin väska i kartong som jag ska ha mina ångestbotande serietidningar i tills vi fått upp hyllor i sovrummet. Därefter funderar jag på om den inte fungerat bra som ps2-kontrollsförvaring.

Inga kommentarer: