söndag 19 december 2010

Konstigt år det här. Vill egentligen inte påbörja nästa, jag vet att det kommer innebära flera avslut som jag inte riktigt är beredd att hantera. Finns inget att göra mer än det bästa av situationen. Glädjas medan man fortfarande kan och värdesätta varje ögonblick.

Julen blir konstig också, och min bror är fast i England och kommer kanske inte hinna hem.

Jaja. Har inlämning av arbetet imorgon så jag måste skriva slutsats nu. Har slutat bry mig om uppsatsen. Tror att det kan ha lite att göra med att jag har haft nästan 2 veckor ledigt det här året. Sammanfattning måste jag skriva också. Dricker kaffe och hoppas på någon typ av snilleblixt. Kul med en uppsats som har som slutsats att ja, det var som jag trodde, inget nytt här inte. Jag har förstått mer iallafall, även om andra inte kommer att bli klokare av att läsa vad jag skrivit.

Inga kommentarer: