lördag 22 maj 2010

Jag tycke att allt var lite för jobbigt så jag gjorde danska mensas iq-test för att fördriva tiden. Lyckades klippa till med en uppskattad iq på över 145 med en spridning på 15. Klart är det inte på riktigt men det var roligt iallafall. Frågade Love om jag skulle försöka komma med i mensa men han sa att han inte skulle skryta om det utan tycka att det var pinsamt om jag var med så då får det vara. Jag vet inte riktigt varför man är med där egentligen, men det är roligt att mina sudokuövningar på bussen till skolan gjort min hjärna lite logisk.

Iallafall så blev dagen inte mycket bättre fr att jag var duktig på att stirra på figurer och mönster så jag satte mig på balkongen och läste om olydnad tills Love kom hem. Sen satt vi där en stund och jag fick prata av mig lite stress och klaga lite på varumärken innan Love behövde handla cigaretter. Eftersom vi ändå var ute så köpte vi vars en kaffe och satte oss i rörsjöparken. När vi druckit upp var jag hungrig så då gick vi och handlade falafel till mig som vi åt nere vid kanalen vid norra vallgatan. Sen gick vi vidare förbi lilla torg där alla uteserveringar var upptagna. Det började bli kyligt så vi gick till fagans istället en stund. När vi kom därifrån var klockan typ midnatt.

Dagen bara gick men jagh ar haft jättemysigt och är inte alls lika stressad längre. Det är nog bara Love som kan få mig att slappna av. Nästan helt avslappnad så inatt kan jag nog sova utan att vakna med pluggångestattacker. Imorgon blir det födelsedagskalas i Lund.

Inga kommentarer: