söndag 30 maj 2010

Jag tror inte att jag är en särskilt aggressiv person men några få saker kan få mig att vilja döda redan döda ting. Det första är så klart när datorer inte fungerar som man vill. Det är ok. Så känner alla. NU det som gör mig ganska arg idag (igen) är att om man använder vår visp (som är en handvisp men ganska tung) i våra bunkar och sedan går ifrån en liten stund (det hela står stabilt) så kan man ge sig fan på att sörjan man haft i bunken ligger över hela spisen eller hela golvet ungefär var tionde gång. Det som gör mig arg är så klart att jag själv gör om samma misstag om och om och om igen men ja. Just nu straffar jag vispen genom att inte skölja av den direkt efter att den används. Även det kommer så klart mest gå ut över mig men det känns bra just nu.

Ska plugga idag igen men sitter bara och googlar berlin i olika kombinationer. Försöker få lite tips på vad man kan göra förutom alla tråkiga tips som finns ute om lyxaffärer vid KaDeWe. Inte intressant. Min strategi är att snoka reda på turister genom att googla typ "I love Berlin", "I love Kreuzberg" osv.

Inga kommentarer: