fredag 21 maj 2010

Har ingen aning om vad jag ska göra med pluggandet. Vet inte varför det ska vara så konstigt den här gången. Kanske har jag ändrat inställning till skolan. Anstränger mig mer.

Känner mig väldigt distraherad av röran här hemma idag. Det är svårt att hinna med att städa när man måste plugga hela tiden och jag fattar inte riktigt när det blir stökigt för det känns som att jag sitter på samma plats konstant nuförtiden.

Det värsta är att jag lyckats planera in en städdag först den 4e juni. Då ska det iofs fejas till tusen. Fönstertvätt och skrubb av kökshyllor och allt.
Hade jag kunnat anställa någon som städade åt mig så hade jag bara bett dem om en sak. Sköta tvätten. Vika och lägga in rena kläder, tvätta och torka smutsiga. Jag hatar tvättstugan. Ännu värre är det eftersom vi inte längre har tvättnyckel och alltså inte kan boka tid. Det blir ett lite för stort projekt. Jag hade hellre tvättat oftare och mindre tvättar.

Okej. DNA-reparation nu hela dagen. Läsa läsa.

Inga kommentarer: