måndag 31 oktober 2011

Lika lycklig som jag känner mig när programmeringen fungerar, fast tvärtom, känner jag mig när programmeringen inte fungerar. Satt uppe till halv 6 (sommartid iofs) i lördags natt och försökte förstå vad jag gjorde fel. I söndags bad jag om hjälp och direkt identifierades den rad som ställde till det. Blah. Annars fungerade allt.

Ont i hela kroppen och så sinnessjukt trött. Gick över stortorget och märkte när jag var framme på andra sidan att jag inte hade något minne över att jag gått över torget. Vad fan är det? Korttidsminnet är helt borta. Korta minnesförluster. Känslan av att hela världen susar på medan jag sover med öppna ögon. Tror jag är förkyld men vägrar inse. Alla leder är stela. Har lyckats skrapa ihop en hel arbetsvecka så jag ska ge allt jag har för att orka med. Sen är det tomt. Vet inte hur det går med mina arbetstimmar till a-kasseprojektet om jag inte lyckas få ihop halvtid. Ska göra vad jag kan.

Inga kommentarer: