söndag 6 november 2011

Idag är det söndag och nu är det kväll. Jag är precis lika trött nu som jag var i fredags kväll och har inte gjort något skolarbete alls i helgen. Funderar på att gå och lägga mig nu så att jag har ork att plugga imorgon efter jobbet, för jag ska jobba den här veckan också. Jag har ingen koll på min planering längre men vad som såg ut att vara en relativt stilla vecka har nu blivit småkaotisk på gränsen till att jag inte vet hur jag ska hinna sova mellan dagarna. Det mesta som händer är trevliga saker och jag tackar ja till dem eftersom ajg behöver trevliga saker i mitt liv också. Samtidigt vill jag mest av allt ha tid att lägga huvudet i Loves knä och sova. Titta på tv-serie och inte göra något alls. Städa lägenheten hade också varit trevligt, jag vet inte när det gjordes senast.

Inga kommentarer: