torsdag 20 oktober 2011

Skulle jobba 6 timmar idag men det blev bara 2,5. Fanns inget att göra. Flyttade timmarna till måndag innan jag plockar bort stygnen. Jag är väldigt spänd på vad min kropp lyckats åstadkomma. Har jag läkt ihop perfekt? Har jag en stor ärrklump? Har det alls läkt? Tänk så är det ett stort hål fortfarande, det hade varit spännande. Jag hade kunnat forska på mig själv om min brist på läkekött. Dessutom är jag spänd på vad de hittade i klumpen som de karvade ut. Undrar när jag får veta?

Har pillat med kurser och tror att jag vet hur jag vill distansplugga hösten 2012 och våren 2013. Jepp. Så lång fram har jag planerat. Skiter nog i examensarbete i arkeologi för det tillför ändå inget. Fix idé tror jag det var. Jag provade men det var nog inte för mig. Har dessutom börjat glömma så jag hade nog inte presterat så fantastiskt ändå.

Jag kom i tid till min spirometriundersökning i morse. Väääldigt tidigt var det och det var helt tomt på gatorna. Normal lungkapacitet, till och med lite över medel var utlåtandet. Lägg därtill att jag är småförkyld. Jag kanske är byggd till atlet ändå?

Nu, plugg.

Inga kommentarer: