tisdag 25 oktober 2011

Fick en av mina löner idag. Har jobbat 10 timmar och struntar nog i att göra programmeringsuppgifter idag. Firar att mitt konto inte ligger på minus med att bjuda Love på tacos och mysa med madmen. Jag sparar på madmen nu. Vi har bara några avsnitt kvar och det dröjer tills det börjar igen.

Försöker behålla förståndet. Måste vila ibland, bara inte ensam. Hade en fantastisk lördag med Love i Köpenhamn i helgen. Gjorde knappt av med några pengar utan gick runt på Christiania i solskenet. Drack lite öl på Woodstock och tittade på hus. Sedan tog vi metron till Nörreport och gick till pizzastället jag alltid äter på när jag har sällskap i Köpenhamn. Sedan vin på antikvariatet/baren mittemot det ena biblioteket. Så fantastiskt skönt med en fin höstdag. Försöker se på den dagen och tänka att mina fina och vackra dagar inte är slut. De är bara uppskjutna. Det blir bättre.

Inga kommentarer: