fredag 6 maj 2011

Slim Cessna's auto club var så bra att jag fortfarande går omkring och saknar konserten. Jag fick prata kort med Jay Munly innan spelningen och bara det är helt sjukt, jag blev lite star struck och verkade nog förvirrad men jag fick en bild.
Jag vet inte, jag har nog lyssnat på mycket på SCAC och Jay Munly och Denver Gentlemen och Tarantella osv att jag tänkt mig att de skulle dra en större publik här men det var inte så många som kom. Samtidigt var det en riktigt bra publik så det märktes inte att det var så få.

På tal om helt andra saker så ordnade jag igår så att alla mina filer ligger på mitt USB-minne och att alla program som behövs för sekvensanalys finns på min bärbara dator. Detta så att jag skulle slippa ta mig till Köpenhamn idag och skulle få tid att skriva på rapporten. Haha. När jag kom hem efter allt fixande kände jag efter och upptäckte att USB-minnet inte var med mig. Det sitter fortfarande i datorn i Köpenhamn. Idag ska jag alltså till Köpenhamn, säga hej, ta mitt usb-minne och sedan säga hejdå igen.
Ska försöka läsa någon artikel på tåget.

Imorgon ska jag kanske åka över till Kbh igen fast med Love när han jobbat klart. Väldigt mycket Danmark den här veckan.

Inga kommentarer: