måndag 30 maj 2011

Avslutningsceremonin var fin och konstig. Jag fick mina diplom och mamma var stolt och när de spelade den blomstertid nu kommer så fick jag anstränga mig för att inte gråta för det kändes så konstigt. Sista gången den spelas för mig. Det är ett hemskt år för mig som trivs när allt är tryggt och stabilt. Jag gillar inte förändringar alls och nu är det mycket som inte kommer att vara vad det varit längre. Det är konstigt att man blir äldre och konstigt hur man ändras. Jag är väl vuxen nu. Vad nu det är.

Jag har sökt mitt första jobb som det jag är utbildad till nu. Jag hoppas och önskar och vill att jag får det men det är väl inte så lätt. Jag vet inte hur man talar för sig. Jag kastas mellan att skriva vad som förväntas av mig, vilket ger resultatet att jag verkar helt blåst och superklyshig, och det jag själv känner vilket får mig att framstå småautistisk och manipulativ. Jag övertolkar väl.

Var ute med Love på jogging/gångrunda eftersom jag suttit i tre månader nu. Två timmar var vi ute. Hittade ett koloniområde som jag vill bo i när jag har råd.

Nu, game of thrones. Det tog typ 3 timmar att få hem senaste avsnittet.

Inga kommentarer: