torsdag 17 mars 2011

Okej, förra var näst sista för idag

Jag är sjukt nervös nu. Imorgon ska jag inte labba tänkte jag utan bara planera eftersom eftermiddagen ska ägnas åt diverse försök på mig. Bloddonation i forskningssyfte, plus fotografering och nyansmätning. När de frågade mig om jag var rädd för sprutor sa jag snällt att jag absolut inte var det fast tanken på förra venprovtagningen på biomedicinkursen har satt sina spår. Då var det ju värre eftersom det var första gången för alla och de som ska göra det nu är vana och har gjort det tusentals gånger förr men ändå. Ska undvika att titta på nålen.

Nu ska vi se två avsnitt (eller tre) av marchlands. Sen är den serien också slut. Ska nog ändå beställa lite serier. Kanske firefly, dollhouse och Sarah Connor chronicles? Det hade nog gjort Love lycklig. Sen har vi nog de sista caprica-avsnitten kvar också. Inte kört alltså.

Inga kommentarer: