torsdag 17 mars 2011

Hallå världen.

Har sedan sist varit lite sjuk, lite trött, lite världsfrånvänd. Nu är jag tillbaka.
Skolan är som vanligt, jag pendlar mellan att prata svenskdanska, svengelska och danskengelska. Väldigt förvirrande. Proverna ser fina ut och alla är snälla förutom en kille som irriterade sig på att jag inte förstod vad han sa men jag har aldrig sett honom förut och har inte sett honom efteråt så jag tror inte att det gör så mycket.

Annars har vi sett alla tre säsongerna torchwood så nu har vi inget kvar där. Jag har slöglott lite på bones när Love varit på jobbet och nu har vi börjat titta på en engelsk miniserie om ett spökbarn i ett hus i tre generationer. Lite sammanfattat sådär.

Angående bones och så, på väggen i skolan sitter många serierutor som folk skrivit ut, mycket skolhumor sådär. Bland annat sitter den här uppe:

Jag antar att bloggens fixerade tablewidth kommer att göra så att bilden hamnar utanför och jag orkar inte skala om mer ingående så om inte det funkar får ni trycka på bilden så att den blir större.

Inga kommentarer: