fredag 25 mars 2011

Blodprovet gick såklart hur bra som helst. Jag fick knappt ett litet märke av nålen och kände inte att hon stack mig.

Stannade hemma idag för att skriva men fick inte LaTeXmallen att fungera och vill inte börja förrän jag vet vad jag jobbar med så jag fick noll gjort idag. Eller jag skickade in en halvdan projektbeskrivning och svarade på ett mail.

Imorgon ska jag in till Köpenhamn en kort stund och prata med min handledare. Efter det är min tanke att jag ska 1) Höra med en antikaffär om vad en uppstoppad fågel i skyltfönstret kostar. Jag vet inte om det är ok att köpa en sån men den är så fin att jag i alla fall måste höra vad den kostar. 2) Köpa ingredienser och planera en vegetarisk smörgåstårta för typ 6 pers. 3) Maila foto till passerkortsansvarig. 4) Skriva på introduktionen/FÅ LATEX ATT GÖRA VAD JAG VILL ATT LATEX SKA GÖRA! Ehhrmm.

Var på geologiföreläsning på kvällen också och det var väldigt intressant idag och jag är glad att jag inte skolkade/hoppade av kursen även om det kändes sjuuuuukt segt att gå på bussen. Jag hade tagit med mig läsmaterial till bussresan också men var korkad och tog ett seriealbum som ajg precis läst ut. Skånetrafikengudarna var dock givmilda idag och jag hittade ett litet paket på marken med reklam i. Reklamen bestod av sudoku, korsord, sån där ögonlapp man har när man sover, uppblåsbar nackkudde och öronproppar. Väldigt bra. Kommer att användas. Jag slapp alltså ha tråkigt på bussen.

Ska sova nu. SKA komma i tid till frukosten i skolan imorgon.

Inga kommentarer: