torsdag 10 september 2009

Pluggade hela dagen igår och gick in i ett konstigt superkoncentrerat tillstånd som gjorde att den lilla sociala förmåga bortprioriterades. Kan inte komma ihåg ett enda ord jag sa igår. Idag har jag varit i skolan och sen kommit hem och träffat en hantverkare som var snäll och bräckte upp vår avloppsbrunn så att jag kunde ha den rensad och rengjord när Love kom hem. När Love kom hem så matade jag honom med sallad som jag gjorde till lunch, ssedan sov han några timmar, sen matade jag honom igen. Jag har alltså pluggat och gjort hussysslor idag. Ja. Sen gick ajg inte halvt i pluggtillståndet igen men det är okej för jag har världens bästa pojkvän som matar mig med kolhydrater. Pannkakor med grädda, sylt och champis i glaset. Kanske Köpenhamn på Lördag? Tänkte först åka efter skolan i morgon men eftersom både jag och Love planerar att vara vakna hela natten av olika anledningar så är det nog bättre om vi softar på fredagkvällen. Åker tidigt på lördagen istället.

Får mitt CSN imorgon också, äntligen! Ska betala massa roliga räkningar på el och bredband och sånt .

Inga kommentarer: