tisdag 22 september 2009

effektiv

Jag är väldigt sugen på att gå till skivesset idag och shoppa LPskivor. Igår var vi duktiga eftersom vi båda känt att vi haft en massa saker hängande över oss. Jag lämnade in ansökan om extrakort på coop och passade på att efterregistrera ett kvitto och köpa en blomma till balkongen, för vi har fått tillbaka den nu. Vi växlade också tillbaka de danska pengarna till svenska vilket gav mig ett tillskott på 310 kronor medan Love fick 120. Efter det åkte vi hem till mamma och pappa där jag samlade in pengar från min bror och min far och Love fick ett batteri till sin bankdosa så att han kan se hur mycket pengar han har. När vi återvände till Värnhem så hade vi 30 minuter på hemköp där jag tänkt köpa lite fler blommor till balkongen. De hade utförsäljning på ljung så det blev mer ljung. Lite overkill men bättre än inget. Firade att blommorna var så billiga med att köpa en påse frusna kanelbullar.

Idag har jag en kommaikappdag och den ska användas till att skicka in labbarna och städa. Hittills har den använts åt att titta på TV och kolla facebook. Härligt. Jag bbehöver inte internet nu längre så jag ska gå tillbaka till min egen dator som kastar ut mig hela tiden för då har jag inte någon möjlighet att kolla massa skräp. Fokus!

Måste hämta en sak till Loves födelsedag på posten också, hoppas att det blir bra. Först ska jag sammanfatta resultatet från två labbar och skicka. Lite delmål sådär.

Inga kommentarer: