torsdag 25 juni 2009

På två dagar har jag blivit så sjukt beroende av mafiawars på facebook att mitt datoranvändande går i job-cykler. Jag känner på mig när jag regainat tillräckligt med energi för att kunna utföra ett job och är så störd av att jag nu måste sova bort 120 potentiella energy-points. Jag borde gå upp varannan timme. Har varit på ikea idag och bakat kakor. Sjukt mycket sött idag men vafan. Smällar man får ta. Korv med bröd och sjukt got sallad till middag. Om jag haft ett bra sätt att ladda upp bilder hade jag kunnat ta bilder på allt jag gör men min dator vill inte längre veta av min mobil och min bror har minneskortsläsaren.
Jag har två osedda weeds-avsnitt på datorn som ajg ska spara tills Love är ikapp men det börjar kännas nu. Dessutom ett true blood-avsnitt helt osett för Oscars, Myras och Loves skull. Jag är så jävla snäll. Nästa gång jag känner mig hopplöst utanför och bortglömd ska jag straffa allaj ag känner genom att titta på deras TV-seriers senaste avsnitt och sedan ska jag vägra se om dem.

Min hjärna går på spårlåga osm fan just nu. Ska sova så fort nästa 24 minuters energy-regain är över. Vill slösa så lite som möjligt liksom. Love förbereder rollspel i köket. Imorgon ska jag kanske träffa Nina. Typ en miljard saker som ajg måste fixa som vanligt men jag säger (också som vanligt) palla.

Inga kommentarer: