fredag 19 juni 2009

Har nu sagt till mamma att vi kommer i kväll så resten av kvällsaktiviteterna får anpassa sig efter det. Det regnar ute, frestar lite att stanna på möllan efter att vi varit hos föräldrarna men då måste vi ta oss hem i natt istället. Antagligen, om jag känner universum/Malmö rätt, i ösregn och piskande vindar.

Har tagit allergitablett nu. Vet fortfarande inte vad allergin beror på. Den är bättre nu vilket kan bero på allergitabletten om det är kattallergi eller på regnet om det är pollenallergi. Så trött på allergi. Ibland träffar jag människor som inte är allergiska alls och de känns som jävla övermänniskor. Om tillbedjan till dessa skonat mig från rinnande kroppsöppningar så hade jag genast fallit på knä. Haha, rinnande kroppsöppningar. Jag har fan större egentliga problem än allergi.

;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D

Klockan var 1337 innan och jag var nördig nog att uppmärksamma detta. Nu ska jag städa vidare.

Inga kommentarer: