onsdag 17 juni 2009

Idag fick jag panik på att vi inte blev klara med något så nu har vi bankkonton och medmerakort. Nu jobbar Love igen och jag har sjukt tråkigt. Skulle vilja åka någonstans men är bunden av ekonomin. Kul. Önskar att jag var mer spontan.

Har börjat fixa i köket iallafall. Har dragit ner nästan hela bården, kommer tyvärr inte åt bakom kylskåpet men det får vara så länge.

Nu ska jag vara duktig ett tag till, sätta igång radion i köket och diska, sopa och plocka undan. Sedan vidare till hallen där jag ska försöka hänga undan det som kan hängas undan.

Vi väcktes förresten av att de ville byta ut låsen i dörren. Hade helt glömt bort det. Nu har de satt in ett helt omöjligt lås. Låsa är hur enkelt som helst men det går knappt att låsa upp igen. De tog vår toalettdörr också och började prata om att spackla i sovrummet för att det visst gått hål rakt igenom väggen när de renoverat. De kom tillbaka med dörren men jag väntar fortfarande på att de ska spackla. Kul att ha sängen mitt i rummet liksom. Tror inte att de kommer idag dock. Tur att man är arbetslös.

Inga kommentarer: