fredag 12 juni 2009

Eftersom jag är så jävla huslig så gick jag och handlade bakpulver. Jag köpte även bakplåtspapper, kardemumma och tonfisk till katten. När jag kom tillbaka hade Love letat efter mig så han diskade medan jag satte igång att baka. Klockan 00.05 var vi klara med en jävla massa kaffeskorpor. Hälften med jordgubbsbitar och vanilj, hälften med äpple och kanel. Jag kunde som vanligt inte hålla mig till receptet (tråååkigt) utan svävade ut som fan.

Nu ska jag snart samla kraft att gå ut. Med två banankartonger under armarna ska jag gå från värnhem till möllan i regnet. Avståndet har aldrig verkat så stort. Tror jag skippar banankartongerna och istället tar med mig ett paraply.
Ska plocka undan det sista på rummet och skriva ut en hemförsäkringsblankett. Snart är mina pengar slut om det fortsätter så här. Kyrkråttesommar ftw.

Inga kommentarer: