torsdag 18 juni 2009

Eh. Man fick visst inte länka till bilder i bilddagboken så om någon bryr sig får ded helt enkelt gå till bilddagboken och titta istället.

Nu har Love gått till jobbet igen och jag tittar på arizona dream. När den är slut ska jag in i duschen och färga håret, sedan ska jag köpa ett sommarkort! Kom på att jag måste unna mig något också, förutom ikea och mat.

Funderar på att gå hem sen. Hade varit bra att låna borr och så så att jag får upp hyllor och gardin. Jag tror att köket blir fint sen. Jag sätter nog upp stringhyllan ovanför byrån och en planch över bordet. Det är väl typ klart där sen. Det minst färdiga rummet är definitivt sovrummet. Orkar inte riktigt ta tag i det heller så det får vara så.

Farfar sa när han var här att han hade lite tavlor vi kunde titta på och ta om vi ville ha. Det hade varit kul om vi hittade något helt perfekt. Där skulle vara en del målningar och en del grafik.

Mitt nätverkskort slänger hela tiden ut mig ur nätverket så att internet försvinner. Nu sitter jag i vardagsrummet och här loggar datorn i alla fall in mig egen efter att jag kastats ut, i köket är det tvärstopp. Vi borde kanske flytta routern till hallen istället. Senare fråga.

Inga kommentarer: