söndag 28 augusti 2011

Så. Imorgon börjar mina kurser, plus mina sista två veckor av jobb. Har haft en hel veckas ledighet nu. Veckan som följer blir väldigt intensiv med 6 dagars arbetsvecka och minst tre eftermiddagar/kvällar uppbokade för annat. Vill egentligen vara ledig lite till så att ajg kan städa här hemma men jag har inte hunnit. Vek tvätt och kollade på bullshit i fredags, städade köket igår, annars inget gjort alls. Love städar inte självmant heller, jag måste börja städa för att han ska börja städa. Inget gjort med andra ord.

Idag har jag varit på loppis på drottningtorget där jag inte köpte så mycket. Tre galgar fick följa med hem för 5 kronor. Efter loppisen var jag hemma med Love en stund och åt frukost nummer två för mig/nummer ett för honom. Ungefär när jag hällt upp kaffet i koppen ringde mamma och sedan bar det iväg till Kullaberg, Mölle, Nimis och Max i Helsingborg. Nimis tröttade ut mig totalt. Det hade precis regnat och allt var halt och flytande. Mina skor var inte gjorda för den typen av väder.

Nu hoppas jag att icefilms börjat fungera igen så att jag kan kolla på senaste weedsavsnittet innan jag går och lägger mig och börjar planera skolupplägg.

Inga kommentarer: