söndag 9 januari 2011

Nu ska jag klaga. Vad är en kamraträttning egentligen? Herregud, hur långt ska man ta det? Ska jag kolla upp metoder eller vad? Bara rätta språk och stavfel? Jag tror att jag egentligen hellre hade läst på distans ibland.

Annars så var jag på födelsedagsfest hos Ulla igår. Det var skoj. På vägen dit höll jag på att dö typ tre gånger för jag hade skridskokilklacksskorna på mig och kasade runt över värnhemstorget eftersom att det stod att de hade flyttat treans hållplats och jag inte kunde hitta den nya hållplatsen någonstans. När bussen kom så kom den så klart till den vanliga hållplatsen som självklart inte var flyttad på riktigt. På bussen hittade jag en krona, så universum ler fortfarande mot mig ändå, eller så försöker universum kompensera mig för snön som envisas med att vräka ner över mig och mitt habitat.

Annars inget. Jag har en dansmatta men tv-spelsaffärerna vill inte sälja några dansmattespel till mig så jag använder den bara till att byta subtitles på filmer.

Inga kommentarer: