onsdag 12 januari 2011

Har tagit tag i en del grejer nu och min handledare var snäll mot mig så jag är mindre nervös över allt nu. Jag borde nog gå i terapi ändå, bara för att prata av mig mina konstiga tankar. Antingen det eller så får jag börja trolla typ på flashback, få ut lite av allt.

Har rättat mitt arbete nu och jag tror att jag är klar. Har lämnat in till plagiatgranskning redan nu så jag slipper ställa klockan i morgon. Pappa hade fixat spel till min dansmatta så idag har jag provat för första gången. Shit vad dåliga vi var, jag och Love. Vi blir nog bättre, det är svårt att hålla sig i rätt position på mattan. Man vrider sig lätt och börjar trycka på X istället för på vänsterknappen.

Ja gud. Vad ska jag göra med mitt liv.
Love sa att det var för tidigt att skriva in sig på arbetsförmedlingen nu. Jag måste vänta tills jag blir sysslolös. Funderar på att flytta till en liten liten stuga i skogen med några getter där jag kan sitta och pyssla ihop saker som jag kan sälja så att jag har råd med mat till mig och mina djur. Kanske en liten bok- och filmbudget och internetuppkoppling också. Jag hade varit nöjd. Hade jag bara haft möjlighet att ta mig till stan ibland hade jag varit nöjd. Jag hade kunnat samla kottar och grenar och stenar på dagarna och kanske lärt mig hitta mat i naturen. Hade jag haft får hade jag kunnat spinna ullgarn som jag sedan stickat till knäppa tröjor i konstiga naturliga färger. Jag hade haft det bra. Vad stressar jag över? Vem tävlar jag med? Vem blir besviken på mig om jag inte lyckas? Gud vad jag hatar mig nervösa läggning.

Jag borde gå på lugnande.

Inga kommentarer: