fredag 14 januari 2011

Jag fattade för typ en timme sedan att nurse Jackie och Carmela Soprano spelas av samma skådespelerska.

Jag har gjort min powerpoint nu. Jag har fått riva bort så mycket av mitt arbete att det typ liknar en laborationsrapport nu men det får vara. Det viktigaste är med typ. Dessutom finns ju arbetet inlämnat och det är väl det som ska betygssättas och inte redovisningen. Snart är kandidaten borta. Det var kul tidigare men nu börjar det bli tjatigt.

Har inte så mycket pengar kvar nu och oroade mig för hur jag skulle ha råd att åka till skolan i morgon men kom på att Love inte jobbar = jag norpar hans busskort.

Har jag förresten skrivit att jag visst kommer att ha ett skrivbord och en dator nu när jag gör min master? Galet. Jag hade liksom räknat med min laptop.

Inga kommentarer: