söndag 19 februari 2012

Har rättat allt förutom resultatet och slutsatsen nu. Det ska bli väldigt skönt att lämna in och bli klar. Jag hade ju på något sätt lyckats låsa för många hp i min kandidat så att jag inte kunde ta ut min master så jag har skjutit upp den sista inläsningen eftersom jag var rädd att jag inte skulle få ta ut examen i Lund eftersom programmeringskursen var i Malmö och var min sista inregistrerade kurs. Nu när jag väntat med examensarbetet så kanske det funkar. Syon sa att registreringsdatumen blir det datum jag blev godkänd men min förhoppning är att det ska se annorlunda ut i skolans system. Vi får se. Annars tvingas jag överklaga eller läsa en kurs i Lund, och det löser sig ju kanske eftersom jag ändå tänkt tenta en kurs i Lund i juni. Jag har nog faktiskt på något konstigt sätt kontroll över det här.

Inga kommentarer: