torsdag 9 februari 2012

Första dagen av upplärning är klar nu. Bara imorgon kvar.
Planen ser ut så här:
Ikväll ska jag städa köket och eventuellt badrummet om det finns tid över. Om inte ska jag lägga mig med lite föreläsningsanteckning och mata mig igenom förförra veckans skola. Imorgon blir det upplärning (som jag ändrat tid på från 8 till 9 eftersom ingen av oss var morgonmänniskor och det inte påverkar någon annan än oss). Efter upplärningen ska jag gå och handla till mitt kalas (ett litet ett med bara familjen men det behövs ändå mat). Planen är vegetariska burgare med hemmagjorda pommes frites och massa olika tillbehör. Efter inköpen ska jag hem och städa lite innan jag ställer mig och bakar tårtbotten och skär potatisstavar. När förberedelserna är klara måste jag skriva min ena inlämning och eventuellt skicka in om jag blir klar. Lördag fyller jag år och då ska jag förhoppnings bara fixa det sista och sedan laga mat/fixa tårtan. Skolan struntar jag nog i då.

Söndag. Då blir det plugg igen. Inlämningsuppgift nummer två ska göras och lämnas in och om det hinns med ska jag börja på en annan inlämningsuppgift som är lite större och därmed kräver mer tid och därför blivit lite undanskuffad. Ja. Sen börjar nästa arbetsvecka men då är jag i fas!

Inga kommentarer: