onsdag 1 februari 2012

Har nu lyckats påbörja ännu en termins studier. Har fått min kurslitteratur och har börjat slita mitt hår över redan försenade inlämningsuppgifter. Har tenta på lördag i programmeringen och innan dess tänker jag inte göra mer än vad jag behöver i de andra kurserna. Uh. Har gjort upp en plan över vilka kurser jag ska läsa sedan också. Jag kommer att läsa fler än jag behöver (behöver och behöver men ja) för att ta en extra examen men det gör det möjligt för mig att hoppa av kurser som inte ger mig något. Vi får se.
Har hittat sommarkurser nu också, för nöjes skull. En kurs som är typ rättsarkeologi och en i etik. Kanske hoppar jag på dem, kanske struntar jag i det och njuter av två månaders jobb utan studier vid sidan om. Får se. Det beror lite på om jag får ett jobb också i sommar. Ett av de jobben som ger mig flest timmar just nu slutar i april och efter det har jag inget som ersätter. Ska sätta mig och skriva ihop ansökningar på lite fler timanställningar, jag har en del idéer.

Inga kommentarer: