måndag 14 november 2011

Allt verkar handla om min trötthet i den här bloggen. Tanken är ju att jag ska skriva här för mig själv men jag vill ändå be om ursäkt till eventuella läsare som tvingas läsa samma inlägg om och om igen fast med olika ord. Min förkylning verkar inte försvinna, troligtvis eftersom jag inte hinner vila på helgerna. Jag ska diska idag, vilket ändå känns bra eftersom det jobbet kräver väldigt lite kontakt med andra människor. Jag hade inte orkat sitta i reception idag.

I fredags var dagen helt sjuk. Jag mådde konstigt torsdag natt och somnade omkring 3 på morgonen. Gick upp på morgonen och jobbade halva dagen men kände mig som en zombie. När jag kom hem vid 13.00 somnade jag och sov till 16.00. Jag var vaken i 4,5 timmar men somnade igen lite efter 20.00 och vaknade inte förrän 9.00 dagen efter. Förlorade mycket värdefull pluggtid där och tvingades ta igen det resten av helgen. Jag var dessutom hemma hos mormor och morfar som äntligen har bett om hjälp och fått en massa hjälpmedel som verkar som gjorda för dem. Hemtjänst också som kommer om det behövs. Det känns bra. Det känns speciellt bra att de är så trevliga och duktiga och inte gör det till en konstig sak eftersom mormor och morfar vanligtvis måste förbereda 1-2 dagar om de ska få besök. Nu när de får besök varje dag hade det kunnat gå riktigt dåligt om det inte var rätt typ av personer som kom.

Tog sovmorgon idag. Börjar en halvtimme senare. Måste gå snart.

Inga kommentarer: