söndag 18 september 2011

Vaknade med panik 02.20. Drömde om allt från att jobbet inte gick bra till att jag sårade folk och om saker jag vet är sanna i verkliga livet men som jag inte vet hur jag ska hantera. Orka att hjärnan kokar ihop sådana käftsmällar vid den tiden. Jag vet att jag försöker glömma en hel del och att den arbetsnarkomani som råder just nu är ett sätt att slippa tänka men gud.

Nästa vecka kör jag på med mina tre, eventuellt fyra jobb. Vet inte hur jag ska känna kring det hela. Går på autopilot i princip. Min ena chef är snäll och letar jobb till mig så att jag just nu arbeta i princip heltid. Dessutom fick jag mer i lön då hon tyckte att jag hade för lite som det var tidigare. Önskar att jag kunde arbeta där alltid. Diska kommer nog förhoppningsvis att gå bra även om delar av drömmen idag utspelade sig i diskrummet dit det rullade vagn efter vagn och jag lassade in maskin efter maskin tills jag inte längre kom ihåg vilken avdelning som skulle ha vilka rendiskade prylar.

Inga kommentarer: