fredag 9 september 2011

Nu är heltidsjobbet slut. Nu startar istället pysslandet med tre timanställningar och kurser på tre universitet. Mitt schema är väldigt plottrigt och jag funderar på att köpa en annan almanacka med dagsplanering och 7 olika färger för att markera ut vad jag måste göra. Höll på att flippa ut igår när jag var så trött att jag bara grät. Vi får se hur jag klarar det. Är nästan ikapp på malmö högskola, är fortfarande långt före i uppsala men blekinges tekniska högskola funderar jag på att hoppa av. Det är ett så meckigt program jag måste arbeta med. Dessutom en massa strul med ftp som inte fungerar etc. Eller det fungerar, jag sparar som jag ska och när jag tittar på filen med ftp-klienten så ser det ut som det ska men när jag öppnar filen i browsern så är det den gamla sidan som ligger kvar. Jag väntar tills imorgon för att se om det ändras annars blir det nog programmeringskrishantering hemma hos bröderna i morgon.

Den här sommaren på jobbet har varit annorlunda. Jag tror att jag var mer anonym förra sommaren, den här gången kom folk ihåg mig och pratade mer med mig. Jag tror att jag ska tolka det som att jag har lyckats bra med mitt arbeta-med-mig-själv-projekt. Jag är inte lika nervös. Bjuder lite mer på mig själv.

Annars så gör jag ingenting. Det enda jag gör är att jobba och plugga. Idag programmerar jag och dricker vin medan Love spelar half life2. High life. Det blir bättre om 2 veckor. Hoppas jag.

Inga kommentarer: