onsdag 14 september 2011

Jag klarade det. Jag redovisade och fick VG på arbetet. Firade med att inte plugga mer idag och ett glas vin med efterrätt på bastard med Love. Älskar miljön på det stället, jag hade kunnat flytta in direkt.
Var innan dess inne och skulle byta ut mina bågar som ju gått sönder och varit tejpade ett tag. De är så snälla och gör det åt mig utan att jag behöver betala mer än 150 kronor. Det är alltså inklusive de nya bågarna. Tyvärr var han som slipar till och monterar in mina gamla glas i de nya bågarna inte inne så jag fick några endagslinser med mig hem. Känns lite bisarrt. Mitt brytningsfel (antar jag) gör att allt ser gigantiskt ut med linser. Mina fötter, händer, mjölkpaket, datorn, allt känns stort och konstigt och jag känner mig som en pyssling.

Nu lagar jag soppa och sen blir det mad men till maten. Väldigt bra men skum dag.
Imorgon introdag på nya jobbet. Är rädd att gå fel eller komma försent.

Inga kommentarer: