torsdag 1 september 2011

Njuter något helt otroligt över att ligga i sängen just nu och inte ha något planerat för hela kvällen. Tänkte påbörja min powerpointredovisning så att jag inte tvingas göra det sista dagen. Den lättaste av mina kurser har jag jobbat ikapp i så att jag nu ligger där jag ska vara den 25e september. Det känns bra. Ska försöka göra detsamma med de andra två kurserna också. Ska nog till mor och far idag och få mina bröder att hjälpa mig med att förbereda datorn för olika programmeringsspråk. Det och presentation, sen har jag hela kvällen imorgon på mig att jobba ikapp. Om jobbet är långsamt på lördag så kan jag kanske göra lite mer på min presentation där.
Lite grann känns det som att jag är på gränsen till tappa hår-stressad men än så länge fungerar det.

Inga kommentarer: