onsdag 24 mars 2010

Jag har dragit på mig någon slags förkylning som ger mig väldigt ont i nacken, kan inte hitta fjärrkontrollen och Love jobbar. Dessutom fick jag en jobbig pipett på labben som jag inte kunde använda = fick vänta tills någon annan var klar så jag kunde stjäla deras. Annars kan nog kursen vara bra. Läraren kom ihåg mig fast det var ett år sedan jag hade honom sist. Till och med mitt namn. Jag blir lite rädd i bland när de har så bra minne.

Hela nästa vecka har jag påsklov och förhoppningsvis bryter inte förkylningen ut helt förrän jag är ledig. Jag vill inte missa något.
Jag kan knappt vrida på huvudet nu och ska det bli värre än så kan det bli lite svårt att vara i skolan. Jag tror dessutom att jag har feber men jag har ingen termometer så jag vet inte.

Inga kommentarer: