söndag 21 mars 2010

Hej världen

Jag fick bara en känsla av att jag borde tala om för er alla att det är sjukt nice att bo med Love. Jag kom på det när jag letade kläder i tvättpåsen och knappt hittade något för att mina och Loves kläder snurrats in i varandra.

Jag ska egentligen plugga och hade fixat alla säsonger Buffy för at kunna ha något att plugga ill men det har samboskapet sabbat eftersom Love som alltid hatat Buffy nu blir sur om jag tittar utan honom. Vi köpte ett nytt ps2 precis eftersom Myra ville ha tillbaka sitt. Ett chippat! Alla som läser detta och förundras över hur jag kan glädja mig över ett chippat ps2 måste komma ihåg att jag är uppvuxen på datorkost och allt som var nytt för tvspelsnördar för 15 år sedan är nytt för mig nu. PS2 med chip är alltså FRAMTIDEN för mig. Dessutom hade pappa eye toy-kamera och singstarmikrofonsomkopplare (?) som gör vanliga mikrofoner till usbmikrofoner! Ohh! Jag behöver inte något Wii nu för jag har superkamera som jag kan bränna spel som knappt går att hitta i affärer och spela spela spela! Singstar var inte så skoj när man är ensam bara och jag har en stackars mikrofon som knappt fungerar men jag är på väg! Svårt att plugga bara.


Det här är kanske jag om någon månad när jag lyckats få ner spelet eller hittar det i nån affär. SKOJ! Sommaren är räddad!
Dessutom pratar Love om att köpa dansmatta. Sa jag att sambolivet är nice?

Inga kommentarer: