onsdag 17 februari 2010

--

Mitt mobilbatteri har tagit slut så jag kan inte ringa efter den. Någonstans i lägenheten gömmer den sig, antagligen nära vardagsrummet. Kna förresten inte ringa efter den ändå eftersom den är borta och Love har sina mobiler med sig till jobbet. Jobbigt.

Kollade på hela beetlejuice på youtube igår. Jag älskar när folk bryter mot copyrightlagar för att jag ska kunna ha kul. Jobbigt att den var i delar bara, det var som att kolla film på tv3. Känns avlägset, saknar inte 3an.

Har mailat allers om ett nummer från 1919 som jag är intresserad av att kopiera. Har inte fått svar. Konstigt. Hoppades på ett stort tidningsarkiv. Känns lite drygt att gå på jakt på loppisar efter ett specifikt nummer liksom. Jag fick två nummer av farfar och i dessa fanns delar till en dockteater. Man skulle klippa ut och limma upp på trä och sedan bygga ihop den. Sjukt fin ser den ut att vara men det saknas delar. Jag har första och andra numret men tredje innehåller de sista delarna. Uh. Jag kanske ska ringa dem istället? Om jag någonsin hittar min mobil igen.

Jobbig dag. Fokus på fel saker. Måste plugga.

Inga kommentarer: