fredag 26 november 2010

Så där bara, så blev jag med handledare. Det blir alltså Köpenhamn nästa termin. Shit.

Har haft en förvirrad dag. Har åkt till Lund två gånger. Första gången var planerad och det gick bra och jag kom hem i lagom tid. Sen när jag varit hemma med Love en stund och ätit lussebulle innan Love gick och jobbade så kom jag på att det är den 26e idag. Vilket betyder att min fjärrlånade biblioteksbok vill åter till sitt bibliotek i Borås. Vilket betyder en ny tripp till Lund. Kallt som fan är det också. Jag tror jag väntade på 3 bussar som blinkade men aldrig kom innan jag sprang till 171ans hållplats istället för 169ans.

Men alltså. Jag fick en handledare. Bara sådär. Utan rekommendationsbrev eller annat tjafs. Bara sådär. Så jävla perfekt. Nu bara hoppas jag på att det inte blir inställt eller att allt är ett missförstånd, har inga underskrifter än liksom. För perfekt.

Inga kommentarer: