måndag 27 september 2010

Just det. Love fyllde år och vi hade stort kalas. Vi fick plats med 18 släktingar i vårt lilla vardagsrum. Nu har vi massor av tårta som jag inte vet vad vi ska göra med. Kan man frysa in tårta om man inte är frödinge?

Lyckades slå huvudet i köksskåpet igen mitt under kalaset och fattade nog inte att det gjorde ont. Idag har det känts som att jag skavt av hud men jag försöker att inte ta på det. Antagligen så gnäller jag bara. Svårt att titta sig själv på huvudknoppen.

Har också listat ut vad jag vill ha när jag fyller 25. Djursällskap. Helst en eller två gånger fågel som jag kan ha sittandes på axeln. Jag älskar fåglar.
När jag var ledsen för några dagar sedan så satt en fågel och väntade på mig på gården. Jag fick klappa den och allt. En liten duva. Mitt i natten. Jag tror att jag älskar alla djur. Kan i allafall inte komma på ett enda djur som jag ogillar.

Inga kommentarer: