tisdag 29 december 2009

Update

Jag har suttit relativt sysslolös nu några dagar, det fungerar inte sådär superbra. Nu har jag gjort en lista med saker som jag kan ta tag i, saker som försäkringar, räkningar och massa mail som jag måste skicka. Adressändringar som inte gjorts automatiskt. Tandläkareavtal. Det har gått ganska bra att skriva llista så jag känner mig nästan som vanligt nu. Normaltillståndet är småstressad så när jag kommer ur synk (alltså är ledig) kliar det i ryggmärg och fingrar. Virkade en halsduk till Love. Virkade strumpor till mig själv, mest för att se om det gick. Nu börjar garnet ta slut. Imorgon ska jag till Lund med mamma. Efter det ska jag till mamma och pappa och plugga. När jag kommer hem ska jag nog sortera in terminens papper i pärmar. Älskar pärmar.

Filmprojektet går framåt. Vi började se en film idag men vi avbröt pga brist på koncentration. Återupptar eventuellt imorgon natt. Skönt att vara tillbaka i superhuman-läge. Har kontroll på läget liksom. Ja. Nu te och battlestar galactica. Första säsongen var trist men andra och tredje funkar bra.

Inga kommentarer: