fredag 25 december 2009

Ensam

Idag har varit en konstig dag, en sådan då inget alls händer. Jag har försökt få saker att hända men jag bara sitter. Jag har virkat klart Loves halsduk. Jag har tittat på buffy. Jag har klappat katt och ätit julmatsrester. Helt okej dag egentligen. Jag måste lära mig att vara ensam hemma så det är bra att jag övar. Det är inte särskilt kul bara. Roligare att inte vara ensam. Love är hos mormorn och träffar mamman. När han kommer hem ska vi påbörja mitt nya projekt. Jag ska se alla filmer som är på top 250-listan på imdb (eftersom den ändras ibland så är det listan från 2009-12-31 som gäller). FIlmerna i topp är nog ganska säkra så vi kan börja med denm redan nu. Jag fick en av filmerna av Love i julklapp och två av dem har jag lånat av pappa. Det blir ett bra projekt. Jag har alltid velat se gudfadern-filmerna liksom men aldrig kommit till skott.

Inga kommentarer: