lördag 12 december 2009

Trött.

Har haft någon konstig sjukdom som gjorde att tungan svullnade men jag fick som jag ville och slapp gå till vårdcentralen. Bättre nu, utan mediciner och självömkan. Köpte bakteriedödande munskölj och var glad. Det bästa med svininfluensan är att skolan har alkogel överallt och att jag kan ha med mig alkogel i väskan utan att det är jättekonstigt. Jag kan lite spontant plocka upp min flaska och dödadödadöda allt äckligt som fastnat på fingrarna på bussen. Lite samma känsla var det med mitt munskölj, även om det inte är lika tillfredsställande om det inte svider. Alkogel svider alltid på händerna eftersom mina naglar hela tiden försvinner när jag stressar.

Nu i helgen ska jag äntligen plugga. Dessutom ska jag baka pepparkakor och saffransmuffins. Det är allt. Sjukt skönt. Orka delta i aktiviteter. Fast på söndag ska jag på pysselkväll hos Nina. Utöver det inga aktiviteter.

Inga kommentarer: