söndag 25 december 2011

Jag tror att jag känner lite lugn idag faktiskt. Julafton var mysigt och varmt och jag tror att Love trivdes bra fast det bara var min familj där. Lugn och ro idag. Ska försöka hålla det imorgon också, ge kroppen en chans att återhämta sig från det gångna året. Ska verkligen bli skönt med ett årsskifte. På många sätt har det här året mest varit strul och stress. Nästa år tänker jag låta bli året då jag börjar leva mitt liv lite mer för min egen skull. Tänker bland annat kanske åka på semester, kanske unna mig lite fler promenader, lite fler snittblommor, lite bättre mat, en uppfräschning av cykeln, ja sånt där. Unna mig att skryta om mig själv i jobbansökningar, kräva referenser från jobb, ta mig tid att lämna in examensarbetet och ta ut min examen.

Lugn och ro idag alltså, lite som att se sig själv utifrån.

Inga kommentarer: