lördag 24 juli 2010

Jobbet gör att jag är helt uttömd socialt så jag orkar knappt tänka på att skriva här. Berlin var bra och jag borde lägga upp fina bilder på snygga krogar osv men min kamera kan inte ta inomhusbilder. Kommer kanske utomhusbilder sen,

Sommarprojekten ser lite annorlunda ut eftersom jag inte står ut med människor. Jag har äntligen tagit tag i tröskeln i köket som har stört mig i ett år, har kramp i fingrarna av allt skrapande. Annars sitter jag på last.fm och sover. Tack jobbet.

Egentligen ska jag plugga in en kurs men ag har lyckats läsa imponerande 12 sidor på jobbet eftersom jag hela tiden blir avbruten så jag har lite gett upp.

Idag kommer Lisa hit och bor. Det kommer vara väldigt jobbigt för henne men väldigt mysigt för mig. Det kan vara bra för henne också att komma ifrån sina trygga hörn.

Ja. Det var väl allt. Wikipedia på jobbet är förresten bäst. Korta artiklar som man kan hinna läsa mellan bokningar, telefonsamtal och skällande journalister.

Inga kommentarer: