onsdag 28 juli 2010

Dagens jobbwikipediasurfning var väldigt bra. Ämnen jag hann plöja mig genom:
Gandhi
Tolstoy
Kristen anarkism
Kommunistisk anarkism
Anarkistiska Katalonien
Bergspredikan
Q-dokumentet

Alla spännande. Sen tog jag lunch.
Jag har börjat nysta i alla kortläsare nu för att lättare kunna programmera passerkort. Passerkortsdatorn är faktiskt ganska underhållande och jag har exempelvis tillåtelse att spärra folks lånekort om de inte lämnar tillbaka dem.

Inte så mycket ångest idag, lite tack vare att jag bytte radiokanal.

Love är hos sin mormor och träffar sin mamma så jag är ensam hemma med kisen. Har köpt tomater och massa annat och ska göra tomatsoppa.Till efterrätt blir det hallon och blåbär. Synd att katten inte äter sånt annars hade det kunnat bli väldigt mysigt men jag känner mest att jag inte bara vill sitta och slappa till i min ensamhet.
Plockar nog fram mina skolböcker och kollar klart på heroes.

Inga kommentarer: