fredag 1 juni 2012

Sitter på Sturup med en stor kaffe nu. Är sjukt nervös över att flyga men måste försöka vara professionell och kväva alla anfall av panik/eufori som kan dyka upp. Att jag sovit två timmar idag hjälper faktiskt lite grann. Det blir 4 flygresor idag. Helt sjukt egentligen. När jag kommer hem idag har jag 3 mad men-avsnitt att kika på, en inlämningsuppgift i databastekniken samt en hemtenta som ska göras. Kanske ska jag lyckas göra lite på jobbet också så att jag har lite data att arbeta med på måndag. Måste plugga inför tentan nästa fredag också som jag inte läst något inför på tre år. Omtentan har aldrig blivit av och om jag inte klarar den ger jag nog upp den kursen. Sen ännu en forskningspresentation nästa måndag. Har fortfarande inte riktigt koll på vad jag gör.

Inga kommentarer: